"Csak nyár van és semmi baj..." + Szülinap

Gondoltam egy bejegyzésben összefoglalom, mi minden várható még a nyáron Palitól, azaz hol fog fellépni, miben játszik majd.

De előtte egy kis kitérő. 25-én nem raktam ki emiatt külön posztot, de aznap volt a blog 1 éves születésnapja. :) A legelső bejegyzés a fantasztikus hangulatú szentendrei koncertről szólt.

Naszóval. Mivel Pali az Országos Musical Kurzuson tanít ezekben a napokban, így július végére csupán egy fellépése marad: SingSingSing II. gála Tihanyban, mely eseményre itt eszközölhető a jegyvásárlás. Teljesen praktikus és nyári a helyszín, amennyiben jó lesz az idő azon a hétvégén, úgy egy kis Balatonnal, strandolással is össze lehet kötni az esti zenei élményt.

Augusztus első hetében (6-án) Szolnok környékén lép fel Pali, 7-én Kunmadarason, ami valószínűleg ingyenes lesz, augusztus 12-én pedig a Kurzus zárógáláján vesz részt.

Ezek után az István, a királyé lesz a főszerep. Államalapításunk ünnepén, augusztus 20-án délelőtt Érden lép fel Pali Szörényi művekből (István, Veled, uram!) elhangzó dalokkal, este pedig Szekszárdon egy teljes István előadást láthat majd a nép. Augusztus 21-én Ópusztaszeren ugyanezen becses mű keresztmetszetére tombolhatnak/zokoghatnak/örvendhetnek majd az érdeklődők. További infó az Istvánokról itt.

Valószínűleg augusztusban Pali pihenni is fog azért, úgyhogy jó strandolást kívánunk Neki!

Egy kis kitekintő az őszre: várható Jézus Krisztus Szupersztár premier szeptember 17-én (vagy 18-án, esetleg 19-én, még nem tudjuk, mivel hármas szereposztás lesz), valamint Nyomorultak premier szeptember 24-én és 25-én (szintén nem tudni, mikor lesz Pali és mikor Egyházi Géza).
Mint korábban írtam, Spamalot október-novemberben lesz ismét, s októberre még SingSingSing II. is várható immáron eredeti helyszínén, Veszprémben.

A teljes fellépésnaptárt itt találjátok.

Jó pihenést és zenehallhatást kívánok a nyárra, ősszel pedig találkozunk a kőszínházakban!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése