Szupersztár premier

És igen! Mindjárt Jézus Krisztus Szupersztár premier a Madách Színházban! Szurkoljon mindenki Palinak!! Hajrá! :D

Frissítés:

Húazannya! Jól odapakolta ez a fiú. Őszintén mondom, az elmúlt lassan két évben rengeteg fellépésen, előadáson láttam Palit, de olyan magasságokat és mélységeket, amiket ebben az előadásban produkál, még nem hallottam tőle. Elképesztő! Színészileg is nagyon rendben volt, a premier miatti izgalom talán gátolta valamennyire, én azt mondom, úgy 5-10 előadás múlva már be fog érni a Jézusa. Természetesen most más előadásra is kell koncentrálnia, hiszen 24-én Nyomorultak premier. Jól bevállalta szeptemberre, az egyszer biztos.
Hogy a többiekről is szóljak. Serbi, azaz Serbán Attila is iszonyat jó volt, nem egyszer kapott ő is hatalmas tapsot. (A Gethsemane után például állt az előadás, akkora tapsot kapott Pali.) Polyák Lilla pedig nem csak hogy tehetséges énekesnő, színésznő, egy nagyon érzelmes nő is, legalábbis Mária Magdolna karakterét őszinte finomsággal és szenvedéllyel rajzolta meg. Az egészen kis szerepből is mindent kihozott. Kiemelném még Venyige Sándort, Pilátus megformálóját. Nagyon karizmatikus alakítást hozott.
Díszlet, jelmezek, koreográfia. A díszletet még szoknom kell, néhol nagyon tetszik, néhol idegen. A jelmezek nekem tetszenek, a koreográfia néhol picit darabos, úgy értem mozdulatokban, de biztosan ez is a koncepció része. A Rémálmos, leprás jelenetet kiemelném, az koreográfiában tökéletes számomra. Nagyon hatásos!
Szóval mindenkinek tudom ajánlani a darabot, tessék megnézni, véleményt formálni, hiszen a közönségért van a színház!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése