"Egyszál magam.....ban állok itt" :D

Ismét Spamalot a Madách Színházban! Nagyon örültem, hogy ma én is megnézhettem a darabot, köszönet érte Diának és a lányoknak, hogy születésnapi ajándékként kaphattam egy jegyet az első sor közepére.

Nos. Bevallom, az első sorból Spamalotot nézni nagy merészség, hiszen irgalmatlan nagyokat lehet röhögni a darabon, s mindezt a színészek arcába, hát, meg is kaptuk a magunkét. Arthur, alias Szerednyei Béla erősen mutogatott ránk ahelyett, hogy a 01.01-es helyen megtalálható Grált kereste volna. :P

Azok a színészek, akiket már korábban is láttam a darabban (Pali, Szerednyei Béla, Nagy Balázs, Serbi, Galbenisz Tomasz) még életrevalóbban adják elő karaktereiket. Szerednyei hihhetetlen grimaszokat vágott, s a táncba is beleerősített. Mindezt a többiekre is elmondhatom, úgyhogy nem ismétlem magam. Najó, Serbi főként a Herbertjébe pakolt plusz hisztilöketeket meg vigyorokat, Pali tökélyre fejlesztette vonaglós lovaglását és hajzuhatagcsapkodását, de Herbert apjaként is egyre összetettebb figurát hoz, vegyük például a dühöngő "macsó papa" érzelmi váltását a fiát gyászoló, hüppögő, érzelgő gombóccá. Pali nagy dala, a Szóban forgó című, egyre inkább profi. Úgy értem énektechnikailag is, de főképp színészileg sokkal jobban formálja meg. Pirospont ezért!

Aki nagyon hiányzott, az Szente Vajk, mindazok ellenére, hogy Weil Robi fantasztikus volt parasztfiguraként, a magyar blokkban illetve Meinard atyaként. Polyák Lillát először láttam Tó úrnőjeként s nem csalódtam. Molnár Szilvi talán egy árnyalattal komplexebben adja elő a figurát, de ezt semmit nem von le Lilla érdemeiből. Kitűnően énekelt és igazán díva volt. Jajj, Barát Atit majdnem kihagytam. Ő egy cukipofa. A kerek arca csak úgy mosolyog ki a fejfedőjéből. Egy nagy Teletabi. Jóságos, csillog a szeme, élvezi, amit csinál, s nem mellékesen hatalmasakat énekelt. Szeretünk Ati!

Mindent összevetve tökéletes estét töltöttem a Madách első sorának kellős közepén a lökött bandával. ;)
* A képen balról jobbra Pali (Sir Galahad), Barát Attila (Patsy) és Szerednyei Béla (Arthur király) láthatók.

2 megjegyzés:

Rana írta...

Most már igazán látnom kell Palival is...el sem tudom képzelni,mit művelhet ebben a darabban XD

Niki írta...

Nagyon nagy állatságokat xD Most képzeld el, ahogy riszálja a fenekét, vonaglik, meg bájvigyor fejeket vág... Kész. xD És még nem beszéltem a "rőzsebajszú" Fekete lovagról és a zseniális Dennis-ről, a kis parasztról. :D Na meg ahogy táncol... ugrabugrál, rugdal a levegőbe... Szerintem ha csak ő szerepelne a darabban, az ember akkor is könnyesre röhögné magát. :D Ám bevallottan nagyon élvezi, ez látszik is rajta. Eddig csak komoly darabok jutottak neki, ebben végre kiélheti a zizzent énjét. :D

Megjegyzés küldése